Retourbeleid Snoepjes en Fris

Bij Snoepjes en Fris streven we naar 100% klanttevredenheid. We begrijpen echter dat er soms situaties kunnen zijn waarin je een product wilt retourneren. Hieronder vind je ons retourbeleid:

  1. Voedingsmiddelen kunnen niet geretourneerd worden
    Wegens gezondheids- en veiligheidsredenen accepteren wij geen retouren van voedingsmiddelen, zoals snoep en frisdranken, tenzij er een probleem is met de verpakking of het product bij levering. Dit geldt bijvoorbeeld wanneer:

    • De verpakking beschadigd of geopend is bij aankomst.
    • Je een ander product hebt ontvangen dan wat je hebt besteld.
  2. Procedure bij beschadigde of foutieve producten
    Als je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op via [contactinformatie]. Stuur daarbij foto's van de beschadigde of foutieve producten en de originele verpakking. We zullen je klacht beoordelen en zo nodig een vervangend product sturen of een terugbetaling regelen.

  3. Retourzendingen en terugbetalingen
    Indien je in aanmerking komt voor een retourzending, sturen we je een retourlabel en ontvang je een terugbetaling zodra we het product in goede orde hebben ontvangen. De terugbetaling vindt plaats via de oorspronkelijke betaalmethode.

  4. Kosten van retourzending
    De verzendkosten voor het retourneren van foutieve of beschadigde producten zijn voor onze rekening.

We raden je aan om bij ontvangst van je bestelling het product zorgvuldig te controleren en ons direct te informeren bij eventuele problemen. Bedankt voor je begrip en vertrouwen in Snoepjes en Fris!